Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.09.2012 09:12 - Всеотдайността се наказва
Автор: tarantulaa Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1149 Коментари: 0 Гласове:
0



Съжалявам. Толкова съжалявам, че съм възпитана така. От опит вече знам, че да се отдадеш изцяло на някого, ще ти струва много скъпо. Това няма да остане безнаказано. Всеотдайността и любовта се наказват. В началото това са страхотни качества, които се ценят, но след време се обръщат срещу теб. И когато не си готов да поемеш последствията, оставаш наранен. Започвам да изпитвам вина за това, че обичам толкова силно. Чувствам се глупаво и неестествено, сякаш съм единствената"ненормална" на планетата, която е влюбена. И не че съм единствената, просто се чувствам така. Толкова ли е погрешно да включвам винаги в плановете си (блзки и далечни) човека, когото обичам? Толкова ли е погрешно да имам нужда от него? Толкова ли е погрешно да искам да бъда обичана? И защо когато някой ми дава нещо от себе си, после се тупа в гърдите и непрекъснато ми напомня какви жертви прави за мен, как това доказва колко погрешни са моите действия, в сравнение с неговите. Щом обичаш някого, трябва да се раздаваш докрай, без да мислиш в замяна на това какво би получил. Проблемът е, че аз винаги гледам през моите очи. Как аз бих постъпила в дадена ситуация. И тъй като аз свързвам всичко с човека, когото обичам, явно това му идва в повече и тук вече се разминаваме. Защото моите интереси, моите желания, моите мисли, моите цели и стремежи са изцяло свързани с него. Звучи обсебващо, знам това. Но аз самата не съм обсебваща само защото съм всеотдайна, само защото животът промени посоката си откакто го срещнах. И колкото и да е болезнено, аз съм щастлива. Щастлива съм, защото сега поне имам посока, имам цел. За мен няма по-голяма празнина от безцелното лутане и търсене на пътя.
Аз знам,че допускам много грешки - кой не го прави? В мен се създава впечатление, че е погрешно да се отдавам изцяло, че е погрешно да мисля не като за "мен", а като за "нас", че е погрешно да се чувствам половинката на едно цяло. И понеже човек се учи от грешките си, би трябвало да спра всичко това. Което значи да изневеря на себе си, да се правя на човек, какъвто не съм.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tarantulaa
Категория: Лични дневници
Прочетен: 56890
Постинги: 22
Коментари: 15
Гласове: 34
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930