Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.01.2010 19:35 - Искреността невинаги е добър съветник
Автор: tarantulaa Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5156 Коментари: 4 Гласове:
1



Ние хората сме много странни същества.Учим децата си,че лъжата е лошо нещо,че не трябва никога да лъжат,а ние самите го правим доста често.И никой не може да отрече,че да се лъже е част от нашето ежедневие,приемаме го като нещо,което се случва паралелно с повечето наши занимания.И не трябва да разделяме лъжата на две-благородна и неблагородна.Лъжата си е лъжа във всички свои форми,просто понякога е по-малко осъдителна.А хората са устроени така,че искат да чуват лъжи.Когато например един човек е изгубил надежда в някакъв аспект,той е готов да повярва на пълна лъжа,само да има в какво да повярва отново.Защо почти никой не харесва искрените хора-защото искреността се тълкува погрешно,тълкува се като проява на грубост.Боли когато чуваме истината.Обичаме да  живеем в един собствен свят,в който само ние сме съдници и ние определяме постъпките си за правилни или погрешни.Колкото и да се опитва,човек не може да живее без да изрича лъжа.Няма значение дали говорим за нещо дребно или не.Просто по-откровените от нас са възприемани от хората по-студено и неприветливо.А именно такъв човек може да ти отвори очите,да те накара да погледнеш нещата от различен ъгъл.Но понеже никой не може да изразява негативно мнение за теб-ти веднага започваш да се защитаваш чрез нападение.Започваш да говориш"Ами ти какъв си...",което никак не е начин да скрием истината.Би трябвало да се замислим над казаното и да определим какво да извлечем от ситуацията занапред.Защото от всеки човек можем да научим по нещо,тук няма значение нито расата,нито религията,нито социалната група.Но това е една друга тема.
Искреността невинаги е положително качество,често води до неприятности и до погрешни впечатления.Би трябвало да се стремим да постигнем една умерена употреба и задължително да знаем кога е нужно да бъдеш изцяло искрен и кога-да замълчиш,не да излъжеш,просто да замълчиш.



Гласувай:
1



1. анонимен - А ти от кои си?От искрените до болка ...
24.01.2010 19:50
А ти от кои си?От искрените до болка или от лъжкините...
цитирай
2. panazea - Ne moje da se kazva istinata!
24.01.2010 19:54
Ako q kaja ,migom ste izhvrykna!
Predstavqsh li si? Kazvash na shefa che e debel i mazen?
Ste go napravish li?
Kogato spestqvame istinata e za da se predpazim ot chujda omraza.Ozelqvane!
цитирай
3. tarantulaa - Аз съм посредата-не съм от патол...
24.01.2010 19:54
Аз съм посредата-не съм от патологичните лъжци,не съм и от искрените хора...
цитирай
4. tarantulaa - Съгласна съм
24.01.2010 19:57
panazea,така е-това е истина,няма как да не лъжеш-който твърди,че никога не лъже-лъже!Няма начин.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tarantulaa
Категория: Лични дневници
Прочетен: 56828
Постинги: 22
Коментари: 15
Гласове: 34
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031